INTREBARI FRECVENTE
Cum comand?
Prin intermediul www.smart-baby.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la un magazin. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Care este avantajul unei comenzi online?
Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor. Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''.
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Pentru acuratatea datelor transmise, iti recomandam sa faci comanda online, dar daca totusi preferi sa ne auzim ne poti suna la numerele de telefon +40372991122, de luni pana vineri, intre orele 08-16.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, insa in cazul in care comanda ta este sub 300 de lei, transportul costa 19 lei.
Cand se livreaza comanda?
Dupa confirmarea telefonica a comenzii, aceasta se va procesa imediat de catre noi. Imediat ce predam curierului comanda, coletul va ajunge la destinatie in aproximativ 24-48 de ore.
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, sau ambalaj incomplet).
Cum trimit produsul in service?
Tot ce trebuie sa faci este sa completezi un formular la care sa atasezi imagini si filmulete cu defectul produsului. Dupa citirea si aprobarea formularului de catre colegii nostri, un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service daca acesta este in perioada de garantie.
In cat timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Cum aflu daca produsul a fost reparat?
In momentul in care produsul a fost reparat, vei fi contactat de catre un coleg de la departamentul service.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele de telefon +40372991122
Am primit coletul incomplet. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, te rugam sa ne aduci situatia la cunostinta inca de la primirea coletului prin telefon +40372991122 sau email: comenzionline@smart-baby.ro .
Produsul primit prezenta un defect. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect te rugam sa ne semnalezi situatia la unul dintre numerele de telefon +40372991122 sau pe email la service@smart-baby.ro iar echipa noastra va solutiona problema.
Am primit alt produs decat cel comandat. Cum procedez?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi la unul dintre numerele de telefon +40372991122 sau pe email comenzionline@smart-baby.ro astfel incat sa putem rezolva problema in cel mai scurt timp.